UZAK MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

UZAK MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi

Ağam ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.

Madde – 1

İş bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satısını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

Madde – 2

SATICI BILGILERI

Ağam Baklavaları Gıda Ürünleri Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti.

Atatürk Organize Sanayi Bölgesi 10022sk. No:9 Çiğli-İzmir

Madde – 3

ALICI BILGILERI

Satın Alma İşlemini Gerçekleştiren Tüm Kullanıcılar: Ağam Baklavaları Gıda Ürünleri Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti. Firmasının e-ticaret mağazası agam.com.tr’den alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır.)

Madde – 4

SÖZLESME KONUSU VE ÜRÜN BILGILERI:

Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir.

Madde – 5

GENEL HÜKÜMLER

5.1 – ALICI, Madde 4te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

5.2 – Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.

5.3 – Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

5.4 ” SATICI , sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim edilmesinden sorumludur.

5.5 – Sözleşme konusu ürünün teslimatı için iş bu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.6 – Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözleşmesinde belirttiği kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 işgünü içinde SATICI ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.

5.7 – SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde alıcıya ait kredi kartı fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcının hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

5.8 – ALICI ve/veya ALICInın teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartları içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafının teslim aldığı tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafından karşılanır. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almış olduğu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.

5.9- Is bu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan (satın alma ve/veya üyelik gerçekleştirildikten sonra) satın alınan ürün adresine ulaştırıldıktan sonra geçerlilik kazanır.

Madde – 6

CAYMA HAKKI:

İşbu sözleşme kapsamında verilen siparişler, siparişin verilişinden en geç 2 saat sonrasına kadar cayma hakkı kullanılabilir. Kargoya verilmiş olan ürünler, ürün kullanmadan tahrip etmeden/bozmadan, ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmaması şartı ile teslim tarihinden itibaren bir (1)günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilme hakkına sahiptir. Ambalajlı açılmış, zarar görmüş ürünler ile ne suretle olursa olsun kullanılmış tüm ürünlerde iade, 27 Kasım 2014 tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 15. Maddesi hükmü gereğince, kabul edilmemektedir.

Madde – 7

YETKİLİ MAHKEME:

Is bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile SATICInın yerleşim yerindeki TÜKETİCİ MAHKEMELERİ yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI iş bu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.